duminică, 12 iulie 2015

Taxatoare

Dati va rog din mana in mana pana-n fund la ....

Daca ati crezut ca au disparut, inlocuite de noile tehnologii, ei bine, va inselati amarnic... ele sunt prezente la tot pasul , in fiecare autobuz sau troleibuz  din Chisinau si sunt foarte binevoitoare... vin ele la tine sa-ti dea biletul.

Dar pana la ele am trecut granita cu microbuzul lui nea' Țîțu - un batranel bine vazut si respectat de toti vamesii, fie ei romani ori moldoveni. Datorita lui nu a trebuit sa stam deloc in vama...ne- am bagat in fata coloanei destul de maricica pentru o zi de sambata.

M-a lasat in autogara centrala. Au in chisinau o multime de autogari la care le zic prescurtat gari... gara de sud, de nord, cea centrala... Mi-a luat o vreme sa ma prind ca aia cu trenuri se cheama gara feroviara :-)

L-am asteptat pe Grigore care m- a dus la el in comuna Ciorescu, la iesirea din oras.

Acolo am inteles ca moldovenii mananca bine! S-a scuzat ca nu are apa calda dar sotia mi-a incalzit apa pentru o baie. Foarte frumos!

Aum inca il caut pe Stefan cel Mare si Sfant...

Maine: Moscova!

Un comentariu:

Multumesc pentru comentariu. Urmariti-ma in continuare