joi, 16 iulie 2015

Palate la suprafata dar si in subteran...

Azi am vazut catedrala neamului lor cu hramul Isus Mantuitorul, apoi am luat-o prin Parcul Gorky al Culturii si Odihnei... Acolo sa vezi piste pentru biciclete!
Am mers apoi la gara Yaroslavka sa ma interesez de bilet si sa ma familiarizez cu terenul pentru maine cand plec spre Irkutsk.
Dupa, a urmat VDNKh, a nu se confunda cu NKVD urmasul lui KGB! Un centru expozitional imens (cum se putea altfel decat balshoi!) unde sunt toate realizarile maretei Uniuni Sovietice. Evident cosmonautii si rachetele lor sunt la loc de cinste.
Pe la 3 am intrat in subteran si am iesit abea dupa vreo 4 ore... Statiile de metrou Kievskaya, Kurskaya, Arbatskaya, Maiakovskaya, Beloruskaya, Komsomolskaya, Novokuzetkaya, Taganskaya, Kropotskiskaya, toate opere de arta cele mai multe inchinate poporului proletar si conducatorilor iubiti. Muncitori zelosi, agricultori ce depasesc normele, pionieri inflacarati si nelipsitul Stalin.
Mai e o parte faina la metrou: vocea ce spune ca se inchid usile si urmatoarea statie este masculina daca mergi spre centru si feminina daca mergi din centru spre periferie. Adica seful te cheama la munca si sotia spre casa...

Un comentariu:

Multumesc pentru comentariu. Urmariti-ma in continuare