joi, 23 iulie 2015

Baikal, moi liublu...

Iata dovada ca mi-am bagat picioarele in Baikal!
De dimineata cand am plecat spre Listvyanka am tot vazut politisti pe la intersectii... Am vizitat locul, lacul, muzeul si pestele omul iar cand m-am intors iar politisti. Peste tot in Irkutsk. M-am si speriat ce muti erau in centru. Parca i-au scos pe toti la defilare. Ca pe seara, la hostel sa aflu... MEDVEDEV was here!!!
Deci primul ministru era de vina. O fi venit si el sa ia o gura de aer si apa de la Baikal.
Apoi l-am intalnit pe sarbul din Guca (la anul sigur mergem la festival) si gasca de elvetieni nebuni...
And the show must go on !!!

4 comentarii:

  1. se pare ca a fost petrecere de ambele parti, si vecinii au facut un foc mare aseara :) daca te intorci destul de repede poate ajungem si la Guca...

    RăspundețiȘtergere
  2. Sigur. M-am intalnit cu un tip chiar din guca. O sa-i scriu sa ne lase sa punem cortul si masina la el in curte.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comentariu. Urmariti-ma in continuare