marți, 21 iulie 2015

O dimineata in Siberia

De data asta chiar m-am trezit devreme. N-am prea dormit azi noapte, probabil stiind ca e ultima in tren si sa nu cumva sa ratez gara mea si sa ajung la Vladivostok...
Vagonul inca doarme chiar daca afara soarele a rasarit demult. Se trezeste incet si Siberia cu satele ei aruncate ici si colo. Un fel de ceata pacloasa se ridica de pe campuri in razele calzi ale diminetii. Case mici cu broderii albastre de lemn la ferestri se perinda in goana trenului. Chiar si orasele au aceleasi palcuri de case de lemn. Si invariabil, au cartofi plantati in fata casei. Doar in centru se vad cateva blocuri comunistice si ceva cladiri administrative. Si nu au drumuri. Doar cai ferate. Cred ca e suficient.

5 comentarii:

  1. Scrii f frumos! Parca am fi acolo, cu tine! Abia aștept poze! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. coincidenta sau nu, au astia un fix la tv sa dea de vreo doua zile tot documentare despre Siberia ;) doar ca in ele nu se vede tipenie de om...

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow Paul, ce exprimare aleasa! Se trezeste scriitorul din tine. Tine-o tot asa. Si eu si Thomas urmarim blogul in fiecare zi. Ceea ce ma duce cu gandul la o sugestie tehnica: nu stiu daca se poate de pe telefon, dar ar fi fain sa adaugi in blogspot widgetul de abonare prin email.

    RăspundețiȘtergere
  4. Merci fain. Cand dau de un calculator o sa verific. Ma bucur ca ma urmariti.

    RăspundețiȘtergere
  5. Da chiar scrii foarte frumos. Daca episoadele astea ar aparea intr-un ziar, as cumpara ziarul doar ca sa le citesc! Cristi

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comentariu. Urmariti-ma in continuare