duminică, 19 iulie 2015

голшиманово

Dupa Yekaterinburg suntem oficial in Siberia.
Trenul scartaie si opreste usor. Nimemi nu coboara. Doar urca doua persoane. Undeva intre Omsk si Novosibirsk... Cred.. Ma uit pe harta si vad ca suntem nu departe de granita cu Kazahstanul. Din Omsk este tren spre fost provoncie sovietica, daca ai viza...
M-am trezit iar devreme. Ora oficiala adica ora Moscovei spune 6. La Irkutsk e 11, deci aici trebuie sa fie vreo 8-9. Deci, m-am trezit tarziu!
Ritualul de dimineta: spalat si cafea la plic cu apa calda de la samovar.
Peisajul parca s-a mai schimbat. Mai putina padure. Semi-taiga. Inca nu e peisajul specific dar se simte deja frigul de temut. Afara e innorat, ploua, bate vantul si e frig. Mi-am luat polarul cand am coborat in urmatoarea gara dar tot e frig... Sper sa se indrepte vremea ca nu am haine de iarna...

2 comentarii:

  1. WAW! Prin Siberia fără haine de iarna? Asta da, curaj! :)
    Cum te înțelegi cu ceilalți călători?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ultimele zile au fost mai calduroase... Ia gavarite pa ruschi!

      Ștergere

Multumesc pentru comentariu. Urmariti-ma in continuare