marți, 4 august 2015

MIAT-o alta surpriza

La 4:40 era programata masina pentru aeroport. Am iesit la si 20 si bine am facut. A venit si el mai devreme. Foarte bine fiindca am facut si o pana pe drum asa ca am intarziat um pic...
Aeroportul Gingis Han e mic si abea se trazea la ora aia. Zborul meu de Beijing era primul.
La check-in. Final destination? Istanbul. ??? Ok.
Security and boarding. Aveam indoieli, nu stiu de ce, pentru compania asta mongoleza. Avea sa fie exemplara. Jos palaria!
O zi senina cu soare si fara nori. Asa am putut vedea toata mongolia: si partea verde, si muntii si marele desert...
Ecran interactiv si casti; la fix cat sa vad ultimul film cu agentul 007. ;-)
Plus micul dejun din partea casei. O calatorie mai mult decat placuta. (taranul de la Stanciova daca a vazut la viata lui doar wizz...)
Dupa vreo 40 de minute am ajuns deasupra Chinei si am avut parte si de ceva nori si turbulente. Prea putin insa ca sa ma deranjeze de la mancare si film. Inca din aer se vede alta organizare, ordine si alt stil de orase si drumuri.
Aterizarea lina deasupra Beijingului si un aeroport imens. A trebuit sa iau trenul doar sa-mi recuperez rucsacul... Fara viza: completezi un formular, arati urmatorul zbor si bang, stampila de tranzit. Mai simplu decat ma asteptam. Azi noapte chiar imi faceam griji...
Schimb niste yuani, las bagajul si airport express: China, vezi ca vine Paul! Beijing, iata-ma!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentariu. Urmariti-ma in continuare